loading...
عشاق امام نقی {ع}
حسین بازدید : 135 پنجشنبه 29 بهمن 1394 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم


پیامبر اکرم (صلی الله علیه واله) :طَلَبُ العِلمِ فَريضَةٌ عَلى كُلِّ مُسلِمٍ أَلا إِنَّ اللّه‏َ يُحِبُّ بُغاةَ العِلمِ؛

طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد.(مصباح الشریعه،ص13)

 

 

کتاب خوانی یکی از راه های موثر در کسب علم است که  مشکلاتی مانند هزینه بالای آن تبدیل شده به بهانه ی بعضی از ما برای  نخواندن کتاب ,ولی اگر مشکل فقط هزینه بالای کتاب است سایت قائمیه این مشکل را حل کرده ,این سایت دارای یک مجموعه ی عظیم از کتب مذهبی است که با فرمت های مختلف و به صورت کاملا رایگان در اختیار عموم قرار داده است.


سایت قائمیه

 

 

 

برای دیدن این مطب به صورت کامل به ادامه مطلب مرا جعه کنید

حسین بازدید : 98 چهارشنبه 21 بهمن 1394 نظرات (0)

سایت سنت

 

سایت سنت:

سایت سنت در تلاش است که با استفاده از منابع علمی معتبر اهل سنت وبحث های عقلی ثابت کند که بعد از پیامبر صلی الله علیه واله  حضرت علی علیه السلام ولی مومنین است و شیعه 12 امامی مذهب حق است . در این سایت تمام مدارک و بحث های مربوط علمی ,بدور از تعصب و حب و بعض به شخصیت های صدر اسلام و از منابع اهل سنت و از باب استدلال وبرای اتمام حجت اورده شده است البته این به آن معنا نیست که مدارک اهل سنت مورد وثوق وتایید شیعه می باشد.

سایت سنت نخستین وبسایت مسجم و فعال در حوزه اهل سنت می باشدکه تمام مطالب آن با اسکن کتب خود آنها مستند سازی شده است وبه 12 زبان زنده ی دنیا در حال فعالیت است و این سایت به صورت شخصی در حال فعالیت است .


برای دیدن این مطلب به صورت کامل به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

سایت سنت :sonnat.net/

حسین بازدید : 135 شنبه 14 آذر 1394 نظرات (0)

تارنمای (vgpostmortem.ir) بازی ها,فیلم ها و انمیشن ها را را برسی دقیق میکند و هدف های پلید و نرم انها را فاش میکند وهمانطور که از نام  آن پیداست بازی های رایانه ایی را کالبد شکافی میکند.

کالبد شکافی بازی ها

 

برای دیدن این مطلب به صورت کامل به ادامه مطلب مراجعه کنید

حسین بازدید : 159 جمعه 26 تیر 1394 نظرات (0)

 

به گزارش «شیعه نیوز»، انتشار تصاویری از ورق بازی (پاسور) تعدادی از جوانان سعودی در مسجد النبی خشم بسیاری از مردم این کشور را برانگیخته است.

 

بقیه در ادامه مطلب.....

درباره ما
Profile Pic
سعی کردیم در این وبلاگ مطالب مذهبی را به صورت ساده قابل فهم و کوتاه به همراه سرگرمی های خارج از بحث قرار دهیم تا مطلب برای جوانان شیعه خسته کننده نباشد. هدف این وبلاگ نشر معارف اهل بیت {ع} لذا از دوستانی که مایل هستند در این راستا به ما کمک کنند استقبال می شود. انشاءالله که بتوانیم نقشی در نشر معارف اهل بیت رسول الله {ص} داشته باشم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟